Customers scan a unique QR code placed on the table or menu using their smartphone. This opens a digital menu where they can browse, order, and optionally pay, all without needing staff interaction.
Geef jouw gasten de vrijheid om op hun eigen tempo te bestellen, te betalen en te communiceren, terwijl jij de controle houdt over elke bestelling.
Geen vertragingen, zoekgeraakte tickets of herhaalde uitleg meer. Laat gasten tegelijkertijd vanaf meerdere telefoons bestellen en betalen, allemaal in realtime gesynchroniseerd.
Bied gasten de mogelijkheid om online fooien te geven en te betalen met QR tafel bestellingen.
Of het nu gaat om een prijswijziging, een uitverkocht gerecht, een imagoverandering of een nieuwe specialiteit, gasten zien altijd de laatste versie met QR tafel bestelling.
Wij helpen je de namen van jouw gasten te onthouden en hun speciale gelegenheden te vieren met QR tafel bestellingen.
Gasten kunnen allergenen selecteren en direct veilige menuopties bekijken.
Laat gasten punten verdienen, beloningen krijgen en vaker terugkomen met Moolaah.
Wij geloven dat innovatie nooit mag stoppen. Wij verbeteren, verfijnen en inventariseren elke dag, zodat jouw bedrijf voorop blijft lopen in de branche.
Verbeter de tevredenheid
Verhoog de efficiëntie
Tips om een boost te geven
Ontdek de belangrijkste QR-functies die zijn ontworpen om jouw workflow te vereenvoudigen, bestellingen te versnellen en een naadloze gastervaring te creëren van begin tot eind.
Customers scan a unique QR code placed on the table or menu using their smartphone. This opens a digital menu where they can browse, order, and optionally pay, all without needing staff interaction.
No, there’s no app required. The QR code opens a mobile-friendly web page in the customer’s browser. This keeps the process fast, simple, and accessible for everyone.
Yes, you can easily update items, prices, and availability through the Eatcard dashboard. Changes are visible right away.
No worries. The QR system is an optional tool designed to improve efficiency, not to replace traditional service. Guests without a phone can still order directly through your staff.
Additionally, Eatcard offers the option to use a dedicated tablet that can be assigned to specific tables. This allows guests to browse the menu and place their order digitally, even without using their own device.