Terms & Conditions

Last modified: October 2021

Artikel 1: Toepasselijkheid / Definities

  1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op de service.
    Eatcard B.V. is niet verantwoordelijk voor het aanbod.
  2. De Gebruiker gaat door middel van het plaatsen van een
    bestelling/reservering direct een overeenkomst met het
    Restaurant aan voor de levering van het door de klant
    geselecteerde bestelling. Voorts stemt de Gebruiker doormiddel
    van het plaatsen van een bestelling en/of reservering in met de
    toepasselijke voorwaarden van het Restaurant.
  3. Definities: In deze Algemene Vooraarden en hierbij behorende
    Privacy- en Cookiebeleid worden de volgende definities
    gehanteerd, zowel in enkel- als meervoud toepasselijk;

    1. Klant: de natuurlijke persoon, van 18 jaar of ouder, of
      indien jonger dan 18 jaar, met toestemming van de
      ouder(s)/voogd(en) hiertoe of verondersteld deze te hebben,
      of rechtspersoon, die via de bestel/reserveringsdienst van
      Eatcard B.V. een overeenkomst afsluit met het Restaurant.
    2. Account: account met inloggegevens waarmee het mogelijk is
      voor de besteller om gebruik te maken van de (aanvullende
      functies) diensten van Eatcard B.V.
    3. Algemene Voorwaarden: deze algemene voorwaarden, ongeacht de
      vorm waarin deze kenbaar worden gemaakt.
    4. Besteldienst: de website(s) of applicatie(s) van het
      Restaurant voor, onder meer, het aanbieden van informaties
      over producten en aanbiedingen, het doorgeven van bestelling
      aan het Restaurant.
    5. Reserveringsdienst: de website(s) en/of applicatie(s) van
      het Restaurant voor, onder meer, het maken van reserveringen
      bij het Restaurant.
    6. Bestelling: de door Klant via de besteldienst geplaatste
      bestelling van (voedings-)producten.
    7. Reservering: door de Klant via Eatcard B.V. geplaatste
      reservering bij Restaurant.
    8. Gebruiker: de natuurlijke persoon (waaronder begrepen de
      Klant) die de applicatie(s) van Eatcard B.V. bezoekt en/of
      gebruikt ongeacht in welke vorm dan ook.

  4. Het Restaurant is ten allen tijde gerechtigd om toepasselijke
    voorwaarden te wijzigen of aan te vullen.
  5. Het Restaurant respectievelijk Eatcard B.V. wijst uitdrukkelijk
    de toepasselijkheid van eventuele algemene voorwaarden van Klant
    en/of Gebruiker van de hand.
  6. Indien en voor zover enige bepaling van de Algemene Voorwaarden
    nietig worden verklaard of vernietigd wordt, dan blijven de
    overige bepalingen onverminderd van kracht.
  7. Eventuele onduidelijkheden en/of discussies over de uitleg of
    inhoud van één of meerdere bepalingen uit deze Algemene
    Voorwaarden of situaties die niet in deze Algemene Voorwaarden
    zijn vastgelegd, dienen te worden beoordeeld en te worden
    uitgelegd naar de geest van deze Algemene Voorwaarden.

Artikel 2: Het aanbod

  1. Het aanbod publiceert Eatcard B.V. namens het Restaurant op de
    website van het Restaurant. Eatcard B.V. aanvaardt geen
    verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor de inhoud van het
    aanbod en van de informatie van het Restaurant.
  2. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder
    voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod
    vermeld.
  3. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van
    de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. Als
    Eatcard B.V. gebruikmaakt van afbeeldingen, zijn deze bedoeld
    als voorbeeld. De afbeeldingen zijn geen waarheidsgetrouwe
    weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale
    inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het
    aanbod binden noch Eatcard B.V. noch het Restaurant.
  4. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de Klant
    duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de
    aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
  5. Eatcard B.V. erkent geen aansprakelijkheid voor de
    bereikbaarheid van de website van het Restaurant.

Artikel 3: De bestelovereenkomst, -dienst en/of reserveringsdienst

  1. De overeenkomst / dienst komt tot stand op het moment dat de
    Klant de bestelling definitief maakt door plaatsing van diens
    bestelling ofwel reservering.
  2. Na ontvangst van de bestelling/reservering stuurt Eatcard B.V.
    middels een bevestigingse-mail de ontvangst van de aanvaarding
    van het aanbod.
  3. Eatcard B.V. treft passende technische en organisatorische
    maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van
    data en zorgt hij voor een veilige internetomgeving.
  4. Op Eatcard B.V. rust geen enkele aansprakelijkheid noch kan deze
    worden gevestigd inzake de uitvoering van haar dienstverlening.
  5. Eatcard B.V. heeft de inhoud van de gebruikte Besteldienst en/of
    Reserveringssysteem met de grootst mogelijke zorg samengesteld.
    Desalniettemin kan Eatcard B.V. niet instaan voor de juistheid,
    volledigheid en geschiktheid. Uitgesloten is dan ook eventuele
    uitdrukkelijke of stilzwijgende garanties, toezeggingen,
    aansprakelijkheid of vrijwaringen, van welke aard of uit welke
    hoofde dan. Eatcard B.V. garandeert niet dat de aangeboden
    diensten juist, volledig, geschikt, actueel, betrouwbaar en niet
    onrechtmatig zijn. Voorts worden door Eatcard B.V. geen
    garanties afgegeven inzake de toegankelijkheid van de
    besteldienst en/of reserveringssysteem dan wel dat deze
    ononderbroken zal werken, vrij zal zijn van virussen, trojans en
    andere fouten en/of gebreken. Het Restaurant zal er echter alles
    aan doen om, rekening houdend met de stand van de techniek, de
    risico’s voor Klant(en) te beperken.
  6. Het Restaurant is gerechtigd de Gebruiker ten allen tijde en
    zonder opgaaf van reden(en) de toegang tot de diensten permanent
    of tijdelijk te ontzetten en het account van de Gebruiker te
    deactiveren.
  7. In verband met de informatie over de status van de
    Bestelling/Reservering, dient de Klant na het plaatsen van de
    Bestelling/Reservering telefonisch of per e-mail (zoals
    aangegeven bij het plaatsen van de Bestelling/Reservering)
    bereikbaar te zijn voor zowel het Restaurant als Eatcard B.V.
  8. Indien de Klant kiest voor bezorging van de bestelling, dan
    dient hij/zij aanwezig te zijn op het door de Klant aangegeven
    bezorgadres om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen.
  9. Indien de Klant kiest voor het afhalen van de bestelling, dan
    dient hij op de gekozen tijd aanwezig te zijn op de
    afhaallocatie van het Restaurant, die in de bevestigingsmail van
    Eatcard B.V. is weergegeven.
  10. Eatcard B.V. aanvaardt geen aansprakelijkheid in verband met de
    uitvoering van de Overeenkomst.
  11. Eatcard B.V. kan zich binnen wettelijke kaders – op de hoogte
    stellen of de Klant aan zijn betalingsverplichtingen kan
    voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang
    zijn voor een verantwoord aangaan van de bestelovereenkomst en
    de bezorgovereenkomst. Indien Eatcard B.V. op grond van dit
    onderzoek goede gronden heeft om de bestelovereenkomst niet aan
    te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of
    aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden
    te verbinden.

Artikel 4: Bestellingen, prijzen en betalingen

  1. Via de Bestel/Reserveringsdienst biedt het Restaurant de
    Gebruiker de mogelijkheid om bestellingen en reserveringen te
    plaatsen. Bestelling dan wel reservering vindt plaats de door
    het Restaurant beschikbaar gestelde formulieren in te vullen en
    deze te verzenden middels de daarvoor aanwezige button.
  2. Op de Besteldienst kan gebruik worden gemaakt van een minimaal
    te bestellen bedrag (exclusief bezorgkosten en eventuele andere
    bijkomende kosten).
  3. Bestellingen kunnen de gehele dag en naar wens van de Gebruiker
    worden geplaatst. Op het bestelformulier dient de gewenste
    bezorg- dan wel afhaaltijdstip opgegeven. Bezorg- en
    afhaaltijden kunnen afwijken van (fysieke) openingstijden van
    het Restaurant. Alle bezorg- en afhaaltijdstippen zijn
    indicatief. Aan eventuele aan de Gebruiker genoemde tijden kan
    Klant geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn
    geeft Klant geen recht op enige (schade)vergoeding en/of
    (financiële) compensatie.
  4. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor
    eventuele gevolgen van druk- en/of zetfouten wordt geen enkele
    aansprakelijkheid aanvaard. Ingeval van druk- en zetfouten kan
    het Restaurant niet verplicht worden om het bestelde product
    overeenkomstig de foutieve prijs te leveren.
  5. Op Besteldienst wordt bij iedere bestelling het door Restaurant
    in rekening te brengen bedrag vermeldt, inclusief eventuele
    (bezorg)kosten en inclusief BTW.
  6. Klant is zelf verantwoordelijk voor het verstrekken en
    controleren van de juiste gegevens die nodig zijn voor het
    afhandelen van de geplaatste bestelling en/of reservering.
  7. Klant betaalt zijn/haar bestelling online via de door het
    Restaurant aangeboden online betaalmethode(n). Contante betaling
    is eveneens mogelijk bij afhaal of bezorging. Ingeval Klant
    kiest voor contante betaling moet hij/zij er rekening mee houden
    dat de bezorger slechts een beperkt bedrag aan wisselgeld bij
    zich heeft.
  8. Wanneer er gekozen wordt voor online betaling en deze betaling
    wordt niet geautoriseerd, wordt geweigerd of wordt geannuleerd
    dan wordt de bestelling niet bevestigd en is er geen
    overeenkomst tot stand gekomen. Het Restaurant is in dat geval
    niet verplicht de Bestelling uit te voeren.
  9. Indien Klant een betaald bedrag retour wenst te krijgen, dient
    hij/zij daarvoor contact op te nemen met het Restaurant. Eatcard
    B.V. stort geen bedragen aan Klant retour.

Artikel 5: Totstandkoming overeenkomst

  1. Overeenkomsten komen (pas) tot stand op het moment dat het
    Restaurant de Bestelling/Reservering van de Klant door middel
    van een elektronische bevestiging heeft aanvaard. Het is het
    Restaurant ten allen tijde en onder alle omstandigheden
    toegestaan een bestelling of reservering te annuleren binnen een
    redelijke termijn na bestelling c.q. reservering en zonder
    opgaaf van reden(en). Ingeval van annulering zal het Restaurant
    Klant hieromtrent informeren. Eventueel door Klant reeds
    verrichtte(n) betaling(en) zullen binnen een redelijke termijn
    ongedaan gemaakt worden, middels terugbetaling op de
    bankrekening van de Klant.

Artikel 6: Herroepingsrecht

  1. Eatcard B.V. sluit louter overeenkomsten met betrekking tot
    ‘zaken die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid
    hebben’ in de zin van artikel 6:230p lid f sub 2 BW. Het
    herroepingsrecht is derhalve bij alle overeenkomsten
    uitgesloten.

Artikel 7: Nakoming bestelovereenkomst en aansprakelijkheid

  1. Eatcard B.V. heeft geen invloed op de uitvoering van de
    bezorgovereenkomst. Eatcard B.V. staat er niet voor in dat de
    producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het
    aanbod vermelde specificaties en de op de datum van de
    totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke
    bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Eatcard B.V. accepteert
    geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot de uitvoering
    van de bezorgovereenkomst.

Artikel 8: Klachtenregeling

  1. Klachten van de Klant over het aanbod, de bestelling of de
    uitvoering van de overeenkomst, dienen bij het Restaurant te
    worden neergelegd. De exclusieve verantwoordelijkheid voor het
    aanbod van het Restaurant en de uitvoering van de overeenkomst
    ligt bij het Restaurant. Eatcard B.V. kan alleen een
    bemiddelende rol aannemen.
  2. Klachten over de uitvoering van de bezorgovereenkomst kunnen
    niet bij Eatcard B.V. worden ingediend. De Klant dient
    dergelijke klachten bij het Restaurant in te dienen.
  3. Als de Klant een klacht heeft over de Service van Eatcard B.V.,
    dan kan de Klant zijn klacht indienen bij Eatcard B.V., via het
    e-mailadres: support@eatcard.nl. Eatcard B.V zal de klacht in
    behandeling nemen en heeft het streven om de ontvangen klacht zo
    spoedig mogelijk te behandelen en hieromtrent terug te koppelen
    aan de Klant.

Artikel 9: Account

  1. De Gebruiker draagt zelf de verantwoordelijk voor de wijze
    waarop hij/zij toegang krijgt tot de Bestel- en/of
    Reserveringsdienst. De Gebruiker is eveneens zelf
    verantwoordelijk voor het gebruik en de beveiliging van
    zijn/haar Account. Alsook is de Klant aansprakelijk en
    verantwoordelijk voor het gebruik (ook door derden) via
    zijn/haar account.
  2. De Gebruiker vrijwaart het Restaurant respectievelijk Eatcard
    B.V. volledig tegen alle aansprakelijkheid (ook van en door
    derden) inzake schade of financiële tegenslag, op enigerlei
    wijze ontstaan door het gebruik van het Account.
  3. Het Restaurant respectievelijk Eatcard B.V. is gerechtigd het
    wachtwoord van een Account te veranderen indien dit noodzakelijk
    is in het belang van het functioneren en de veiligheid van de
    Bestel- en Reserveringssystemen.

Artikel 10: Intellectuele eigendomsrechten

  1. Alle op het Bestel- en/of Reserveringssysteem betrekking
    hebbende rechten van Intellectuele eigendom, waaronder mede
    begrepen auteursrechten, logo’s, slogans, teksten, afbeeldingen,
    vormgeving(en), foto’s en overig (stilstaand of bewegend)
    beeldmateriaal, software en overige materialen, de
    databankrechten en merkrechten (inclusief domeinnamen) komen toe
    aan het Restaurant, haar licentiegevers of door het Restaurant
    ingeschakelde derden.
  2. De Gebruiker is uitsluitend gerechtigd om materiaal van het
    Bestel- en/of Reserveringssysteem uit te printen of te
    downloaden voor eigen gebruik en zonder dat hiermee enig
    commercieel doel wordt nagestreefd. De Gebruiker is niet bevoegd
    of gerechtigd om hierin wijzigingen, aanpassingen of bewerkingen
    aan te brengen.
  3. De Gebruiker is niet gerechtigd het Bestel- of
    Reserveringssysteem, zonder voorafgaande schriftelijke
    instemming van het Restaurant, op welke wijze dan ook geheel of
    gedeeltelijk aan derden beschikbaar te stellen, te reproduceren,
    verspreiden, verzenden of op welke wijze dan ook in een ander
    document of ander materiaal of product te gebruiken dan wel te
    hergebruiken.

Artikel 11: Privacy- en cookiebeleid

  1. Eatcard B.V. verwerkt persoonlijke gegevens van de Klant. Op de
    verwerking van persoonsgegevens is onze Privacy- en cookiebeleid
    van toepassing.
  2. Het Privacybeleid waarnaar gelinkt wordt op de
    bestel/reserveringspagina is onderdeel van deze algemene
    voorwaarden. Mocht u meer informatie willen, verwijzen wij u
    naar onze Privacybeleid.

Artikel 12: Geschillen

  1. Op overeenkomsten tussen Eatcard B.V. en de Gebruiker c.q. Klant
    waarop deze Algemene Voorwaarden betrekking hebben, is
    uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
  2. Eventuele geschillen worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde
    rechter in het arrondissement Oost-Brabant te ‘s-Hertogenbosch.