Eatcard helpt je graag

Heb je een vraag over Eatcard systems? Kijk dan of het antwoord dat je zoekt tussen de veelgestelde vragen hieronder staat. Als je daar niet het antwoord op je vraag kunt vinden, neem dan gerust contact op.

E-mail

Stuur ons een mail en ontvang binnen enkele werkdagen reactie

info@eatcard.nl

Chat

Chat met ons

ma – vr 09:00 – 17:00

Bel

Bel ons op kantooruren van 09:00 – 18:00

+31 (0)73 711 09 76

Office

Europalaan 4
5232 BC ‘s-Hertogenbosch

Wij geven antwoord op veelgestelde vragen

Kan ik eatcard gratis proberen?

Dit is zeker mogelijk. Je kunt één maand lang gratis al onze systemen uitproberen.

Wat is mijn opzegtermijn bij Eatcard?

Bij Eatcard werken wij met een jaarcontract, omdat je eigenlijk pas na één jaar weet of ons systeem écht bij jouw onderneming past. Als je Eatcard een jaar gebruikt, zijn wij er ook zeker van dat je er het maximale uit hebt gehaald. Daarna is het maandelijks opzegbaar.

Hoe worden online betalingen ontvangen?

Eatcard werkt met verschillende partijen samen, bijvoorbeeld: Mollie, MultiSafePay en CCV. Maak je gebruik van online betalingen die via de website van je restaurant lopen? Dan raden wij MultiSafePay aan. Wij hebben namelijk een partnercontract met MultiSafePay waardoor het voor onze klanten een stuk voordeliger is om hiermee te werken. Meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Kan ik meerdere reserveringen tegelijk annuleren?

Dat is mogelijk. Eatcard heeft een speciale button waardoor je meerdere reserveringen kunt annuleren. Je kunt eventueel ook de reserveringen op datum of tijd selecteren om het vervolgens te annuleren.

Welk abonnement past het beste bij mijn onderneming?

Wij bieden verschillende pakketen aan. Welke je kiest, hangt helemaal af van wat je graag wilt gebruiken. Je kunt altijd een van onze collega’s telefonisch bereiken. Zij kunnen samen met je kijken naar de beste, gepaste systemen voor jouw onderneming.

Wat als mijn gasten geen smartphone hebben?

Als je gasten geen smartphone hebben om bijvoorbeeld de QR-code te scannen, kunnen zij samen met anderen aan tafel bestellen. Wij raden ook aan om altijd een paar tablets in het restaurant te hebben, zodat je dit kunt aanbieden aan gasten die geen smartphone hebben.

Kan ik wisselen tussen pakketten?

Dit is zeker mogelijk. Wisselen kan per maand, je hoeft dit alleen aan ons door te geven. Wij passen het pakket vervolgens aan naar jouw wensen.

Hoe helpt Eatcard de omzet verhogen?

Eatcard helpt niet alleen met het verhogen van de omzet, maar biedt ook een efficiëntere werkmethode. Neem contact met ons op en wij vertellen je graag meer over onze strategieën.

Hoe krijg ik inzicht in de statistieken?

Als partner kun je inloggen in onze webapplicatie of in onze partner app. Je vindt hier een overzicht van al je statistieken. Van het aantal reserveringen over een bepaalde tijdsperiode tot aan de omzet.

Moet ik commissie betalen aan Eatcard voor mijn takeaway?

Dit verscheelt per pakket. Bij het basispakket is er een commissie van twee procent. Bij het standaardpakket is dat een commissie van één procent. Bij het maxpakket zit alles inbegrepen.

Heb je nog meer vragen?

Je kunt ons op ieder tijdstip bellen op.. of een chatbericht sturen via onze website. Je mag ook altijd een mail sturen naar support@eatcard.nl.