Teveel nadenken over de tweede lockdown doet Kees Lankhaar niet, hij blijft liever positief. “Als ik er teveel over nadenk, kan ik net zo goed aan een tafel gaan zitten huilen. Momenteel is het een moeilijke tijd voor horecaondernemers. Het grootste verschil met de lockdown van vorige keer? Ik heb mezelf toen heel erg druk gemaakt. Ik probeer nu zo positief mogelijk te blijven en mijn eigen ding te doen.”
Uitgebreide takeaway
Bistro Tante Pietje heeft daarom besloten gebruik te maken van de takeaway van Eatcard. “De eerste bestellingen zijn binnen. We hebben diverse boxen met verschillende gerechten.” Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan een speciale box met de populairste gerechten van Tante Pietje. “We hebben ook een uitgebreide à la carte kaart, desserts, wijnen en frisdranken. Vorige lockdown hadden we zelf een takeaway opgezet en ik vertrouw erop dat het met het systeem van Eatcard nog makkelijker gaat worden.”
Samenwerking met Eatcard
Lankhaar vertelt dat het inrichten van de takeaway erg makkelijk is. “Het systeem is klantvriendelijk en niet moeilijk. Je kunt alles makkelijk wijzigen en zelf teksten en foto’s toevoegen. Het is echt goed uitgewerkt.” Over de samenwerking met Eatcard is hij dan ook erg enthousiast. “Ik zeg weleens tegen het team van Eatcard: jullie zijn geen klant, maar we zijn een partner van elkaar. Het contact is een partnership.”
Jaxx Marina en Pastis
Restaurants Jaxx Marina en Pastis werken ook samen met Eatcard. Zij maken volop gebruik van het takeaway- en reserveringssysteem. Hoewel dat laatste momenteel even stil ligt, kan Lankhaar wel vertellen dat de medewerkers enthousiast zijn over het reserveringssysteem. “Ze zijn er blij mee. Ik krijg er nooit klachten over. Het werkt allemaal hartstikke goed.”