Wij zijn hier om jou te helpen

Veelgestelde vragen

Hoe kan Eatcard de klantbeleving verbeteren?

Al onze systemen zijn met elkaar verbonden. Zo heb je eenvoudig toegang tot je gegevens via ons platform. Met deze gegevens houd je overzicht over al jouw kernactiviteiten en werk je efficiënter dan ooit. Je kan jouw klanten beter helpen en je service hiermee optimaliseren. Als je klanten tevreden zijn, zullen ze terugkomen, goede recensies achterlaten en vertellen aan hun vrienden, familie en sociale netwerken. Jouw klanten zullen zeker een betere beleving ervaren.

Kan ik een demo krijgen van de systemen?

Jazeker, wij adviseren altijd om een afspraak met ons te maken. We nodigen je uit op ons kantoor en geven je een demo van onze software en hardware. Op deze manier kun je een beter gevoel krijgen over Eatcard.

 

Kan ik contact opnemen met de supportafdeling buiten kantooruren?

Ja, onze supportafdeling staat voor jou dagelijks klaar tot 22:00.

Leveren jullie ook Hardware?

Ja, wij leveren zowel software als hardware en verbinden jou met ons intuïtieve platform. Voor de beste beleving en resultaat, raden we altijd aan om Eatcard software en Eatcard hardware samen te gebruiken.

Helpen de systemen met het optimaliseren van mijn werkprocessen?

Eatcard is gebouwd op één platform, 1 ecosysteem. Het doel is om de efficiëntie te verhogen, te vereenvoudigen en een geïntegreerde werkomgeving te creëren voor alle belanghebbende in de horeca. We bieden alles wat je nodig hebt om jouw work flows te optimaliseren en te beheren zodat je meer tijd overhoudt en meer winst kunt behalen.

Welk type restaurants kunnen profiteren van Eatcard systemen?

Elk restauranttype kan gemakkelijk profiteren van het gebruik van Eatcard systemen. Het maakt niet uit of je een Snackbar of een fine dining restaurant bent, wij kunnen jou helpen om de beste customer journey voor jouw gasten te creëren.