Case Studies 14 November, 2022

Van bezorgjongen naar restaurant manager vóór 25 jaar!

Met deze aflevering met “Eatcard on the Road” neemt restaurant Manager Rik van den Boogaard van MOJO Eindhoven ons mee achter de schermen om een kijkje te nemen. Je kunt de complete video op Youtube bekijken. De New Kid on the Block in Eindhoven die naast “unlimited dining” ook cocktails serveert. De gerechten worden daarnaast ook picture perfect geserveerd, allicht zodat ze instagram-waardig zijn.

Eindhoven heeft een bewondering erbij gekregen!

Als er een stad in Nederland is die van Sushi houdt, is het wel Eindhoven. De stad telt al meer dan 20 sushi restaurants waar je sushi kan eten, daar nemen we de afhaal zaakjes niet eens mee. Vrij bewonderingswaardig aangezien Brabant bekend staat dat het vaak niet de meest trendy steden heeft op het culinaire gebied. Met MOJO Eindhoven, telt MOJO groep nu zes mooie restaurants door heel Nederland.

MOJO Eindhoven opende haar deuren op 18 augustus 2022. Het restaurant bevindt zich naast de ingang van de Heuvel aan de Vestdijk, het is groot en behuisd met maar liefst 260 zitplaatsen. Volgens manager Rik staat MOJO voor Magic. MOJO streeft om de bezoekers iets magisch mee te geven. MOJO werkt met een unlimited dining concept, waar je een vast bedrag betaalt om dan onbeperkt te genieten van allemaal kleine gerechten. De gerechten kan je dan goed delen met je gezelschap. Ook is er de mogelijkheid om cocktails te bestellen bij MOJO.

Een mooi, klassiek horeca held verhaal

Volgens van den Boogaard heeft hij niet in zijn jongere jaren altijd een affiniteit voor de horeca gehad. Als tiener werkte hij wel eens als een bezorgjongen voor een restaurant. Tot op een dag dat hij ook mee mocht helpen in de bediening, had hij de smaak te pakken. Uiteindelijk heeft hij zichzelf in veel gevallen bewezen en heeft zo zichzelf omhoog kunnen klimmen. Vanaf daar was het vrijwel “in een stijgende lijn geweest”, aldus van den Boogaard.

Uiteindelijk was MOJO groep op zijn pad gekomen en heeft hij de kans gegrepen. Voor de stad Eindhoven ziet van den Boogaard dat zijn taak niet altijd af hoeft te zijn. Van den Boogaard geeft zo aan “graag nog het menu te optimaliseren”, voor Eindhoven. Meer ‘finetunen’ naar de smaak van de stad zelf. Zo zijn ze bezig om te kijken om eventueel de Cocktailkaart uit te breiden, gerechten in de lunch of diner eventueel nog aan te passen.

“De beste feature van de QR-table order
van Eatcard is dan ook dat je met meerdere
toestellen een bestelling kan plaatsen”.

Rik van den Boogaard • Restaurant Manager, Mojo Eindhoven

Revolutioneren van de Tablets

MOJO was al een tijdje bezig met het oriënteren naar een QR oplossing. Het was niet geheel onopvallend geweest dat de hele horeca al mee is gegaan met de QR-code table orders. Zo is MOJO uiteindelijk ook bij Eatcard uitgekomen. De samenwerking is bij MOJO via bekende gerefereerd, en vandaar dat MOJO al vanaf dag één bij opening al werkte met Eatcard.

Andere vestiging van MOJO werkten al met tablets voor het bestellen van de gerechten. Een van de belangrijkste verschillen valt van den Boogaard al op dat “je geen tablets hebt die je telkens op moet laden en dan naar de tafel hoeft te brengen”. De beste feature van de QR-table order van Eatcard is dan ook dat je met meerdere toestellen een bestelling kan plaatsen. Zo heeft van den Boogaard de ervaring dat de workflow heeft verbeterd doordat het team nu met QR-table order werkt van Eatcard. “Vooral als je een concept hebt als ons, all you can eat sushi, zal ik het zeker aanraden!,” aldus van den Boogaard.

Advies op Maat met Eatcard

Heeft de bovenstaande jou nieuwsgierig gemaakt of zo een QR-table order oplossing ook voor jouw organisatie van belang kan zijn? Neem dan gerust contact met onze adviseurs op voor een kort gesprek.

Wist je dat 15 minuten en een bakje koffie eventueel het gehele traject van jouw onderneming kan veranderen en jou veel besparingen kan opleveren net als MOJO eindhoven?

Bel voor een gratis consult met één van onze adviseurs: +31 (0)73 711 09 76 om meer te weten.

  • Case Studies
  • 25 November, 2022

Van zakenpartners naar horeca imperium partners!

  • Case Studies
  • 7 November, 2022

“Probeer het vooral uit, je zult zien dat het je leven veel makkelijker maakt” – Paul Man

  • Eatcard on the Road
  • 3 November, 2022

Foodspot – Markthal een begrip in Rotterdam