Blog

Amazing Oriental heeft haar nieuwe vestiging geopend!

Amazing Oriental heeft haar nieuwe vestiging geopend!

28 april, 2021



Vanochtend, woensdag 28 april, opende Amazing Oriental haar nieuwe vestiging in het winkelcentrum van Hoog Catharijne op Utrecht centraal. Het is meteen een succes. Een lange rij stond te wachten om als eerste de winkel te kunnen bezoeken. Eatcard feliciteert Amazing Oriental met deze goede start.

Amazing Oriental is opgericht in 1986 in Amsterdam en heeft inmiddels 25 vestigingen in Nederland zitten. Nu is er een winkel in Utrecht gestart met maarliefst een oppervlakte van 1000 vierkante meter. Het is gevestigd tegenover de Mediamarkt in de mall. Naast dat je er je boodschappen kunt doen, met producten uit diverse Aziatische landen, is er ook een snackcorner. Hier kunnen overheerlijke snacks en maaltijden besteld en gegeten worden. De eerste zeven dagen geeft de winkel goodiebags weg. Deze tasjes zijn gevuld met diverse lekkernijen. Daarnaast zijn er meerdere openingsaanbiedingen waarvan je kan genieten.

Wij van Eacard zijn blij te mogen samenwerken met deze supermarktketen. Na het succes van de systemen bij de andere locaties, heeft Amazing Oriental er wederom voor gekozen om met Eatcard samen te werken. Zij maken in de foodcorner gebruik van diverse Eatcard-systemen.

Zodra je de supermarkt nadert zie je meteen de bestelkiosken bij de foocorner staan. Klanten kunnen hiermee hun bestelling plaatsen. Via de kiosken kun je jouw menukaart digitaal weergeven, geheel in je eigen huisstijl. De gasten zien hierdoor alle acties en een uitgebreide omschrijving per product, waardoor er een beter beeld ontstaat van wat jij aanbiedt. Uit onderzoek is gebleken dat hierdoor het gemiddelde bestelbedrag 15% tot 30% hoger ligt dan aan de kassa.

Wanneer de bestelling afgerekend is wordt het meteen doorgestuurd naar het Kitchen Display System en de POS, waarna de klant een bonnetje met daarop het bestelnummer ontvangt. Op de schermen boven de corner kan er in de gaten worden gehouden wanneer de bestelling klaar is. Omdat alles aan een platform gekoppeld is, verloopt alles vlekkeloos.

Aankondiging Worldline: Onbeschikbaarheid bij Worldline op 17-11-2021

10 november, 2021

EATCARD Deep Dive: Customer Journey van Booking tot Uitchecken

5 november, 2021

6 Manieren Waarop Restaurants met Voorraadtekorten Moeten Omgaan

22 oktober, 2021